Isnin, 20 Jun 2016

Cerita Persahabatan Kita

 
~ tuhan tolong aku,
 aku tak dapat menahan rasa didada ku,
 ingin aku memiliki
namun dia ada yang punnya
tuhan bantu aku ternyata dia kekasih sahabat ku
entah apa yang harus ku katakan
hati ku bimbang jadi tak menentu~
 
hari ni tetiba rasa rindu tu datang..
bile terdengar lagu ni
banyak kenangan beb
bukan kenangan dengan kekasih lama ok! -_-
tapi
kenangan dengan BFF aku
da lama tak jumpa..
rindu sangat2
tak pernah disangkakan langsung yang  kita bertiga ni
akan berpisah jauh macam ni..
tahun 2015 aku pindah sekolah lain
and
hujung tahun 2015 juga celsyehka balik sabah
tahun depan stefphanie pun balik Sabah..
lepastu?
entah bila dapat jumpa lagi
rindu nak suap stef makan :')
rindu nak panggil eka senget
rindu nak ketawa sampai kuar air mata :')
rindu nak mengumpat sama2 hahaha
rindu nak ejek stef dengan ariff jafaar
rindu nak lepak sama2 kat kedai makan depan sekolah tu sblom balik rumah
AKU RINDU SEMUA TENTANG KITA!!!
 
banyak sangat dugaan yang kita lalui
and
banyak sangat kenangan yang kita cipta
sampaikan susah nak dilupakan..
kita rapat sangat2
kat mana ada aku kat situ ada korang dua
sampaikan kita dilabelkan less hahahaha
giler tak dilabelkan less
kalau da makan pun bersuap, pergi tandas pun bertiga,
berpeluk bagai..
mana tak dilabelkan less dengan aqilah hahaha
kadang2 aku rindu jugak kat kelas 3 aflah tu
walaupun aku tahu kelas tu la yang banyak bagi aku sakit
tapi
hati tetap menerima dengan apa yang dorang buat
cuma tak ungkap "maaf" je
 
ok la sampai sini je ok?
nanti aku buat story apa yang jadi dekat hubungan persahabatan kitaorang
tapi banyak bab laa hahaha harap korang tak rimas
and harap story pasal persahabatan aku ni buat korang enjoy
 
sebelum tu nak belanja gambar kenangan dulu
hehehe
 


















 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan