Khamis, 28 Julai 2016

aku cuma punnya hati...

assalamualaikum :)
aku tak tahu la kenapa aku mesti up entry pasal ini.. aku tak tahu dimana lagi
untuk aku luahkan segalanye..
sebenarnye
aku rindu..
rindu segalanye yng indah tentang aku dgn dia
kenapa mesti aku yng rasa semua ni?
sedangkn sesebuah hubungan itu dibina antara 2 insan
kenapa sakit tu mesti dirasai seorang saja?
adil ke?
atau..
hanya aku yng dibina utk hubungn ini?
dia?
entah laa..
dia sudah berubah..
tak macam dulu lagi..
ya allah apa sebenarnya disebalik semua ini?
masih ada lagi kah aku dalam hidup dia?
tak mungkin semua ini sudah jadi sejarah..
tak mungkin..
tabah la wahai hati..
selama ini..
dia tak jujur pun ada juga sekumit rasa percaya
dia lukai aku? tapi aku tak xpeduli..
dia tinggalkan aku? aku tetap kt sini tunggu dia..
kadang2 lemah juga rasa jiwa raga
tapi apa yang boleh buat..
hanya sabar..
sebab cinta aku masih berdiri dengan dia
walaupun kadang2 aku rasa dibuang..
aku mengalah demi dia..
aku terima bila dia tak ada saat aku perlukan dia..
aku sabar saat dimarahi dengan dia..
aku diam saat dia kecewakan aku
aku pendam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan