Khamis, 15 September 2016

Fan zarol af 2016

assalamualaikum =B

ok hari ni aku nak cerita pasal zarol.. 
Hasil carian imej untuk zarol af 2016
zarol ni dulu artis smule.. aku kenal dia time kecoh pasal masa zaman dulu dia tu.. ala yng dulu tak ensem sekarang ensem tu.. haaa yg tu laaa

start dripd situ aku follow dia.. dia nie pun artis smule tau.. first smule dia aku tengok dia smule dengan kak hidayah lagu hindustan.. 

suara dia mmg mantap!!

dia punnya tarik tuu fuhhhh terbaikkk

then sekarang nie dia masuk Af2016 pulak..

aku ada join group fan zarol nie.. 

nama group tu "Zarol Af lovers"

fan2 dia semuanya terbaik..

sporting jee..

kalau sehari x beratus2 chat masuk maknanya bukan group Zarol Af lovers laa hahaha

jangan lupa undi zarol yee

Afundi < jarak> 3 / 5 / 10 / 20 Zarol dan hantar ke 32777

#Chilllah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan