Selasa, 22 November 2016

Akhirnya my SPM tamat

assalamualaikum semuanyaaa

alhamdulilah semalam 22.11.2016 berakhirlah sudah kisah kita~~ 

eh ? mcm lagu jee hehehe

semalam da tamat gelaran aku sebagai pelajar sekolah sebab semalam aku last paper.. alhamdulilah sains paper 2 semalam senang.. paper 1 je yg mcm haram sikit.. cuma rasa agak terkilan dengan paper BI , mmg silap aku xbce btol2.. harap lulus laa.. tahun 2016 SPM paper 2 , eh 2 ke? 1 kod enth arr tapi karangan.. mentang2 da habis sklh smua lupa.. dia suruh buat talk and tajuk dia visit ke televison and ke tea.. kene pilih then kene bagi sebab kenapa korang pilih tempat tu.. bahagian B keluar karangan AFTER SPM.. so tulis arr lepas spm korang nx wt apa.. why aq ckp aq terkilan? cbb aq rse paper ni aq xlulus tp berhrp sgt lulus.. cbb dua2 bahagian aku buat slh.. lgi 5 minit nx habis masa baru aku perasan.. bahagian 1 dia nak talk tapi aku pergi buat dialog.. bahagian B dia nx AFTER SPM , aku wt BEFORE SPM.. mmg masaa tu menyumpah diri sendiri arr sebab tak bace soalan betul2.. untuk adik2 yang akan SPM thun depan , akak sarankan korang bace btol2.. bace slow2.. jangan jdi mcm akak.. nx menyesal tak guna da.. tapi tu la sekarang brharap sgt yang tanda paper exam aku tu boleh bagi mark.. syg kodd.. panjang aku buat karangan yg bhgian B tu lebih dripd 300 patah perkataan kodd.. bila ingt balik rse mcm memyampah dgn diri sendiri ishhh.. 

ok lupakan..

ohh yaa semalam aku da freedom, siapa yang follow aku kat insta tu korang akan thu kteowg ada celebrate utk frm5 kt kedai kek.. ingt boleh laa rest lme sikit habiskan lesen moto aq tu dulu kee.. tp tu laaa aku sangkakan panas sampai ke petang rupanye hujan di tengah hari sebabnye esok aku kene start kerja.. kiranya aku rest sehari je huhuhu... xpew2 demi nak cari duit aq sanggup wlaupn rse penat tu xhabis lagi.. aku dapat kerja kt kedai mahal.. why aku ckp kedai mahal? cbb dia jual baju semua atas daripada rm300 , kasut sukan smua.. rasa mengigil pulak first time kerja.. hehehe

harap smua berjalan dgn lancar.. ingat nak kerja smpai bulan 3 insyaallah.. lepasni aku akan rindulah encik hairi tu.. khehehe 

siapa encik hairi? nanri aku cite kay..

ok that all.. tq guys..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan